2018. január 1., hétfő

Cseri Kálmán gondolatai: Emberek a kereszt körül


Áldalak Uram, hogy megmaradnak nekünk ezek a felvételek!
Olyan, mintha még mindig itt lenne közöttünk és prédikálna nekünk Cseri Kálmán.. :)
Kibeszélhetetlen hála van a szívemben ezekért az online lehetőségekért!

Emlékszel Uram, 1980-as években, amikor megtértem azonnal vettem egy kis bőröndnyi alap tanítási könyvet, mert másnap hétvégén mentem ki egy évre Németországba dolgozni és tudtam, hogy más semmi sincs nekem segítségnek..
Nem volt még számítógépem se, netem, okos telefon meg plána nem volt..

Hálás a szívem érte, hogy van már ilyen maradó kincsek, a könyvek mellett! 
Óriási segítség azoknak is akik most nem tudnak elmenni élő közösségbe.
De akiknek van lehetőségük, bizony menjenek el élő Istentiszteletre, mert az semmihez sem hasonlítható áldást ad!

Amikor fent volt egy kis tanyám a Csóri hegyen, kislányom pici baba volt még, betettem a kenguruba a hasamra kötöttem, felültem a távolsági buszra és kb egy órás úttal felmentünk Budapestre az akkori körcsarnokba, megnézni Magyarország legnagyobb gyülekezetét!
Akkor még számomra újdonság volt ez a kis kápolnák, templom után..:)
Azonnal tudtam, hogy nekem kell mind a kettő, hisz más-és más élményt, feltöltődést ad!

Drága Szent Szellem velünk volt akkor is, mert rögtön a székesfehérvári szektorba kaptunk helyet ahová tartoztunk helyileg és ki mellé ültette az Úr, hanem a Pásztor asszony mellé :)
-Gondoskodva a jövőnkről is :)-
Isten MINDIG velünk van, ha meg is cselekszük hittel amire Ő indít,t Ő mond nekünk! Ámen!

Élő kenet, látni mások hitét, ragaszkodádát és a beszélgetésék testvérekkel csodálatos!

Keressétek fel azokat a testévérket akik nem tudnak önerőből elmenni, tegyétek be kocsitokba és vigyétek el!
Emlékszem a gyülekezetünk ,,papájára,, székestől hozták el minden vasárnap :) szívet melengető érzés volt látni ezt!!
NE hagyjátok magukra a rászorultakat!! 
Isten áldás és vezetése legyen veletek és erő, bátorság a megcselekvéséhez,Ámen!

Vasárnapi gondolatok Cseri Kálmántól-az egyik legkedvesebb tanítómtól-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése